Grupul Distribuzione S.p.A. e Youtilitycenter S.r.l ia naștere în 2005 ca structură specializată în servicii de Telemarketing și Teleselling, realizând o dezvoltare notabilă în anii și achiziționând experiență importantă în sectoarele strategice și funcțională al marketingului.
În scurt timp nivelul ridicat al experiența dobândită și atenția către noi tehnologii au condus Grupul Distribuzione S.p.a-Youtilitycenter S.r.l. să fie azi o companie lider care este capabilă de a oferi soluții eficiente pentru cererea serviciilor Inbound și Outbound.
Obiectivul principal este de a oferi servicii la nivel de calitate superioară realizându-le prin folosirea celor mai avansate sisteme informatice și gestiune telefonică , scopul este de a satisface toate cerințele clienților diferențiindu-se print-o operativitate de tip Orientat către client ( Custom-Oriented )
Politicile companiei au condus la crearea unui adevărat centru de contact pe piața serviciilor, metoda utilizată este denumită CRM Customer Relationship Management (Managementul Relațiilor cu Clienții), această însemnând gestiunea proprilor clienți optimizând majoritatea informațiile disponibile cu scopul de a costrui o relație directă .
Activitatea pricipală al grupului Distribuzione S.p.a-Youtilitycenter S.r.l. să bazează pe Contact Center , realizată introducând cele mai avansate sisteme informatice cu o modalitatea avansată a gestiunea telefonică , sodisfacând toate cerințele persoanelor și viziunea strategică are scopul de a diferenția cultura și obiceiurile /consumătorilor orientat –custom oriented-
Politicile companiei au condus la crearea unui adevărat centru de contact pe piața serviciilor, metoda utilizată este denumită CRM Customer Relationship Management (Managementul Relațiilor cu Clienții)
Sistemul CRM (Managementul Relațiilor cu Clienții) al grupului Distribuzione S.p.a.-Youtilitycenter S.r.l. e capabil de a realiza o gestionare complectă a relației cu clienții prin colectarea unei baze de date cu toate informațiile necesare pentru planificarea campaniilor de marketing.
Sistemul CRM(Managementul Relațiilor cu Clienții) al grupului Distribuzione S.p.a.-Youtilitycenter S.r.l. nu e considerat doar un pachet de software/programe dar și ca o adevărată filozofie comercială avănd scopul de a analiza comportamentul cliențiilor.
Această opțiune permite folosirea cunoștiințelor cliențiilor pentru a îmbunătăți nivelu de satisfacerea al utilizătoriilor și prin urmarea crearea numeroaselor șanse de business/ activitate
Calitatea grupului Distribuzione S.p.a.-Youtilitycenter S.r.l. sunt angajații săi , pentru că noi credem că această companie e formată din oameni. Acest concept este cu atât mai valabil pentru companiile de servicii, în care componentă umană, valoare singur individui, determină diferența calității produsului oferit cliențiilor săi, indiferent dacă aceștia sunt clienții direcți sau consumatorii finali.
Politicile de muncă al grupu-lui Distribuzione S.p.a.-Youtilitycenter S.r.l. să axează pe satisfacția și sentimentul de aparteneță al operatoriilor: în acest fel vom stimula angajații noștri să-și exprime un standard ridicat de profesionalism susținută în timp.
Cu două locații de 500 m2 și 1300 m2 avem la dispoziție 550 de stații de lucru Front End și 25 de stații Back End organizate cu turnuri zilnice cu minim 1100 de operatori telefonici .
Grupul Distribuzione S.p.a.-Youtilitycenter S.r.l. folosește cele mai bune programe pentru gestionarea fluxurile operative și direcționarea apeluriilor la operatorii specializați in domeniu.Echipa tehnică e capabilă să intervină pe stațiile de lucru în scrut timp,aproape instantaneu și asistență la distanță. Avem la dispoziție un sector pentru formare, un sector pentru cercetare și dezvoltare Information Technologies și un sector dedicat pentru Help Desk in House.Noi credem în tehnologie și utilizarea ei in mod profesional , nu lasăm nimic la întâmplare în așa fel încât putem oferi tuturor cliențiilor noștri cea mai bună calitate de pe piață.
De aceea folosim cele mai bune tehnologii de pe piață:
Grupul Distribuzione S.p.a.-Youtilitycenter S.r.l. lucrează în sectoru serviciilor de telemarketing,teleselling și Quality Assurance a vânzăriilor. Serviciile performante sunt asigurate prin utilizarea sinergică dintre cele mai avansate sisteme informatice cu modalitatea avansată a gestiunea telefonică .
Grupul deține certificate privind normele UNI ENI ISO 9001,OHSAS 18001, UNI 11002 și ISO 14100.
Activitățile sunt desfășurate în sedii moderne în Frascati și în str.Tiburtina, organizat cu metoda Customer Relationship Management pentru servicii Outbound , Inbound și Verbal Ordering.
Sediile furnizează în total 1000 de stații Front-end și 100 de stații Back-end organizat pe ture de muncă în stare de a garanta 2000 de operatori.
Activități de interes
Partener în servicii de teleselling INBOUND și OUTBOUND comerciale;
Partener în servicii de Quality Assurance vânzări , Verbal Ordering.